U, de petitionaris
Map2

Geen oeververbinding tussen Ridderkerk en Krimpenerwaard

2.382 ondertekeningen

De leefbaarheid in Ridderkerk verslechtert met de komst van een oeververbinding tussen Ridderkerk en Krimpenerwaard. Ridderkerk zegt NEE tegen een oeververbinding met Krimpenerwaard.

Wij

De inwoners, ondernemers en volksvertegenwoordigers van Ridderkerk.

constateren dat:

• Dat het Rijk samen met provincie Zuid-Holland, Metropoolregio Rotterdam Den Haag en gemeente Rotterdam twee varianten onderzoeken voor een nieuwe oeververbinding in de regio Rotterdam.

• Dat Rotterdam haar voorkeur heeft uitgesproken voor de variant tussen De Esch en Feyenoord City.

• Dat de gemeente Ridderkerk ook de voorkeur heeft voor deze variant.

• Dat voor de gemeente Ridderkerk de variant tussen Ridderkerk en Krimpenerwaard onbespreekbaar is.

en verzoeken

De initiatiefnemers van het onderzoek om de variant tussen De Esch en Feyenoord City verder uit te werken en de variant tussen Ridderkerk en Krimpenerwaard los te laten.

Ondertekenen

We e-mailen u een link waarmee u uw ondertekening kunt bevestigen. Uw gegevens worden niet doorgespeeld aan derden en blijven bij de Stichting Petities.nl. Meer hierover leest u in onze privacyverklaring.

Ontvanger:
Petitieloket:
Einddatum:
01-06-2019
Petitionaris:
Henk van Os
Organisatie:
Partij 18PLUS
Website:

Ondertekeningen

Ruim 1.700 mensen tekenden de petitie tegen een oeververbinding

Beste ondertekenaar,

De petitie is al ruim 1.700 keer ondertekend. Dit is uiteraard een mooi aantal maar het streven is minimaal 2.000 ondertekeningen voor het einde van de maand.

+Lees meer...

Inmiddels is op Facebook een nieuwe post aangemaakt en gepromoot. Jij kan als ondertekenaar ook helpen door deze post te liken en te delen op Facebook. https://www.facebook.com/partij18plus/posts/2235625333196442 Heb je geen Facebook breng dan de petitie middels mond-op-mondreclame bij anderen onder de aandacht.

Alvast bedankt voor je inzet.

04-05-2019